Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/П88 Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : К.: Знання, 2012 Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф. Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович |