Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53 Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004 Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" Примітки : Л-ра: с. 351-352 ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу. Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1) Вільні : ФОНД(2), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" |