Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37(477)(091)"18/1/Д50-362605 Автор(и) : Сухомлинська О. В., Дічек Н. П., Березівська Л. Д., Гупан Н. М. Назва : Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX-перша третина XXст.) : монографія Вихідні дані : Київ: Пед. думка, 2013 Кільк.характеристики :637, [3] с.: табл. Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра в кінці ст. ISBN, Ціна 978-966-644-361-1: 264.00 грн УДК : 37(477)(091)"18/19" ББК : 74г(4УКР) Предметні рубрики: Шкільна педагогіка-- Історія --Україна, кін. 19 - перша третина 20 ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська педагогіка школи--украинская педагогика школы--диференціація шкільного навчання--дифференциация школьного обучения--типи українських шкіл--типы украинских школ--диференційований підхід до шкільних книг--дифференцированный подход к школьным книгам--навчально-виховний процес в українській школі--учебно-воспитательный процесс в украинской школе--школи для нацменшин--школы для нацменьшинств--російські школи--русские школы Анотація: Розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища в педагогічній дійсності кінця 19 - першої третини 20 століття. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сухомлинська, О. В.; Дічек, Н. П.; Березівська, Л. Д.; Гупан, Н. М.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки |