Форма документа : Багатотомне видання Шифр видання : 7.05/Р36 Автор(и) : Назва : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", 17-20 верес. 2002 р./ упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, [редкол. : М. П. Ліфінцев (голов. ред.) та ін.]. Вип. 3 Вихідні дані : К.: Інститут реклами, 2005 Кільк.характеристики :387, [1] с.: іл., табл. Колективи : "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", міжнародна наук.-практ. конф. (3 ; 2002 ; Київ), "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", міжнародна наук.-практ. конф. Примітки : Л-ра в кінці ч. Ціна : 25.00 грн УДК : 7.05 ББК : 30.18 Предметні рубрики: Технічна естетика-- Вища технічна освіта Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія реклами--философия рекламы--рекламне сприйняття--рекламное восприятие--електронна бібліотека--электронная библиотека--рекламна інформація--рекламная информация--маркетингові дослідження рекламної діяльності--маркетинговые исследования рекламной деятельности--естетичне виховання сучасної молоді--эстетическое воспитание современной молодежи--українські народні ремесла--украинские народные ремесла--дизайн архітектури україни--дизайн архитектуры украины--українські монастирські сади--украинские монастырские сады--розвиток народних традицій--развитие народных традиций--підготовка вчителя образотворчого мистецтва--подготовка учителя изобразительного искусства--підготовка фахівців ландшафтного дизайну--подготовка специалистов ландшафтного дизайна--естетичне виховання засобами дизайну--эстетическое воспитание средствами дизайна--підготовка фахівців дизайну костюма--подготовка специалистов дизайна костюма--фірмовий стиль професійного одягу--фирменный стиль профессиональной одежды--історія садово-паркового мистецтва--история садово-паркового искусства--комп'ютерні технології дизайн-освіти--компьютерные технологии дизайн-образования--стандартизація дизайну--стандартизация дизайна--семантика антропогенних ландшафтів--семантика антропогенных ландшафтов--декоративно-ужиткова творчість--декоративно-прикладное творчество--соціально-культурна ефективність дизайну--социально-культурная эффективность дизайна--українські народні рушники--украинские народные рушники--комунікативна позиція учнів--коммуникативная позиция учеников--підготовка спеціалістів-дизайнерів--подготовка специалистов-дизайнеров Анотація: Наукові статті, в яких висвітлено теоретико-методологічні засади та практичний досвід роботи у галузі реклами та дизайну в сучасних умовах. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Антонович, Є. А. \упоряд., ред.\; Ліфінцев, М. П. \ред.\; Чебикін, А. В. \ред.\; Даниленко, В. Я. \ред.\; "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", міжнародна наук.-практ. конф.(3 ; 2002 ; Київ) |