Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 7 Цікаві статті : Квіт С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі/ С. Квіт (стр.3-5) Гриневич Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Гриневич (стр.6-7) Сушкевич В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві/ В. Сушкевич (стр.8-10) Дзоз В. На захист дитини має стати держава/ В. Дзоз (стр.11) Бабічев О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство/ О. Бабічев (стр.12-13) Уманець Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини/ Г. Уманець (стр.14-15) Ленів З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект/ З. Ленів (стр.16-17) Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект/ Г. Таргонський (стр.18-19) Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині/ В. Загрева (стр.20-22) Луценко Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства/ Л. Луценко (стр.23) Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/ І. Король (стр.24-25) Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/ В. Коморна (стр.26) Яковенко О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами/ О. Яковенко (стр.27) Шлях до знань дітям зі зниженим зором (стр.28) Красняков Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників/ Є. Красняков, С. Кузнєцова (стр.29-31) Топузов О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики/ О. Топузов (стр.32-37) Дем'яненко Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ Н. Дем'яненко (стр.38-41) Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів/ Л. Бондар (стр.42-46) Шумбар О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського/ О. Шумбар (стр.47-51) Грабовий А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах/ А. Грабовий (стр.52-57) Сіренко А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності/ А. Сіренко (стр.58-63) Решетняк В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив/ В. Решетняк (стр.64-67) Життя, осяяне мистецтвом (стр.68-69) Сисоєва С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими/ С. Сисоєва (стр.71-78) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Квіт, С.; Гриневич, Л.; Сушкевич, В.; Дзоз, В.; Бабічев, О.; Уманець, Г.; Ленів, З.; Таргонський, Г.; Загрева, В.; Луценко, Л.; Король, І.; Коморна, В.; Яковенко, О.; Красняков, Є.; Топузов, О.; Дем'яненко, Н.; Бондар, Л.; Шумбар, О.; Грабовий, А.; Сіренко, А.; Решетняк, В.; Сисоєва, С.; Кузнєцова, С. |