Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20 Автор(и) : Гаркавенко С.С. Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов. Вихідні дані : К.: Лібра, 2007 Кільк.характеристики :718 с.: рис. Примітки : Бібліогр.: с. 710-717 ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Управління економікою Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |