Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.050.24я73/С42 Автор(и) : Скибінський, Станіслав Володимирович Назва : Маркетинг : підручник. Ч. 1 Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005 Кільк.характеристики :568 с.: рис., табл. Колективи : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет Примітки : Бібліогр.: с. 559-565 ISBN, Ціна 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування Географіч. рубрики: Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет |