Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.658(075.8)/М27 Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл. Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012 Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис. Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн УДК : 338.658(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Товарна політика Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Примірники :ФОНД(1) Вільні : ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" |