Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/П18 Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015 Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл. Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324 ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.9 Предметні рубрики: Маркетинг Економічна теорія Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту. Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1) Вільні : ФОНД(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |