Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138:502.13](0/З-63-936542 Автор(и) : Зіновчук, Наталія Василівна, Ращенко, Анастасія Вікторівна Назва : Екологічний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2015 Кільк.характеристики :188, [2] с.: рис., табл., фот. кольор. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський національний агроекологічний університет Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151 ISBN, Ціна 978-966-485-197-5: 35.00 грн УДК : 339.138:502.13](075.8)*М ББК : 65.28я73 Предметні рубрики: Екологічний маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--екологічні потреби--экологические потребности--типи екологічного маркетингу--типы экологического маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--екологічні товари--экологические товары--еко-продукти--эко-продукты--споживачі екологічних товарів--потребители єкологических товаров--ціноутворення--ценообразование--комунікаційна система--комуникационная система Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система. Примірники :КР(1) Вільні : КР(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет |