Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В. Назва : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Інтернет Маркетинг Комунікації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дубовик, Т. В. |