Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В.
Назва : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет
Маркетинг
Комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.