Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б44
Автор(и) : Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :328 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет
Примітки : Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325
ISBN, Ціна 966-364-00-2: 28.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет