Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/Б44 Автор(и) : Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М. Назва : Маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005 Кільк.характеристики :328 с.: іл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет Примітки : Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325 ISBN, Ціна 966-364-00-2: 28.60 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет |