Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Романенко Є. О., Чаплай І. В. Назва : Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 4. - С. 69-78. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/4). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст. Предметні рубрики: Державне управління Маркетинг Комунікації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система маркетингових комунікацій--система маркетинговых коммуникаций--державне управління--государственное управление--прямий маркетинг--прямой маркетинг--громадська думка--общественное мнение Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чаплай, І. В. |