Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Мельник О., Радько А. Назва : Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016. - N 1. - С. 42-45. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2016/1). - ISSN 1810-3944 Примітки : Л-ра в кінці ст. Предметні рубрики: Агропромислові комплекси-- Зовнішня торгівля --Україна Маркетинг-- Інтернет-технології --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні маркетингові комунікації--интерактивные маркетинговые коммуникации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Радько, А. |