Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник О., Радько А.
Назва : Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2016. - N 1. - С. 42-45. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2016/1). - ISSN 1810-3944
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Агропромислові комплекси-- Зовнішня торгівля --Україна
Маркетинг-- Інтернет-технології --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні маркетингові комунікації--интерактивные маркетинговые коммуникации
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Радько, А.