Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(038)=161./Г62-206870 Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович Назва : Маркетинг : словарь Вихідні дані : Москва: Экономика; Москва: Дело ЛТД, 1994 Кільк.характеристики :157, [3] с.: рис. Примітки : Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159 ISBN, Ціна 5-86461-153-0: 210.000 крб УДК : 339.138(038)=161.1 ББК : 65.050.24я2 Предметні рубрики: Маркетинг-- Словники Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--контроль маркетинга--контроль маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--функции маркетинга--функції маркетингу--планирование--планування--ценообразование--ціноутворення--выбор рынков--вибір ринків--термины--терміни--словари--словники Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу]. Примірники :БГ(1) Вільні : БГ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |