Назва журналу :Освіта та розвиток обдарованої особистості -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Рудницька С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід/ С. Ю. Рудницька (стр.5-10)
Мартинець Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів/ Л. А. Мартинець (стр.11-13)
Горбань С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису/ С. І. Горбань (стр.14-17)
Колярова А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі/ А. О. Колярова (стр.18-20)
Сичевська Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей/ Л. Є. Сичевська (стр.21-26)
Янковська Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти/ Л. М. Янковська (стр.27-30)
Чудакова В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості/ В. П. Чудакова (стр.31-36)
Гальченко О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись/ О. П. Гальченко (стр.37-39)
Дроботенко М. М. Практикум з підготовки та написання есе/ М. М. Дроботенко (стр.40-46)
Романовський С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України/ С. В. Романовський (стр.47-53)
Муранова Н. П. Компетенції та компетентності в освіті/ Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова (стр.57-62)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Рудницька, С. Ю.; Мартинець, Л. А.; Горбань, С. І.; Колярова, А. О.; Сичевська, Л. Є.; Янковська, Л. М.; Чудакова, В. П.; Гальченко, О. П.; Дроботенко, М. М.; Романовський, С. В.; Муранова, Н. П.; Федорова, Н. Ф.