Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.1(075.8)/С50 Автор(и) : Смигальчук М. Л. Назва : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2017 Кільк.характеристики :300, [1] с.: рис., табл. Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300 ISBN, Ціна 978-611-01-1077-8: 170.00 грн УДК : 339.1(075.8) ББК : 65.42я73 Предметні рубрики: Торгівля-- Психологія Торгівельні підприємства-- Маркетинг-- Персонал Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--поведение покупателей--поводження покупців--ценное стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--мерчандайзинг--поведение покупателей--поведінка покупців--мотивации дистрибьютеров товаров--мотивація дистриб'ютерів товарів--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--неденежное стимулироваие персонала--негрошове стимулювання персоналу--электронная почта--електронна пошта--неценовые методи стимулирования продаж--нецінові методи стимулювання продаж--экономическая эффективность стимулирвания продаж--економічна ефективність стимулювання продаж Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |