Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1(075.8)/С50
Автор(и) : Смигальчук М. Л.
Назва : Методы стимулирования продаж в торговле : учеб.-практ. пособие
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2017
Кільк.характеристики :300, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300
ISBN, Ціна 978-611-01-1077-8: 170.00 грн
УДК : 339.1(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Психологія
Торгівельні підприємства-- Маркетинг-- Персонал
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продвижение товаров--просування товарів--рынок маркетинговых коммуникаций--ринок маркетингових комунікацій--поведение покупателей--поводження покупців--ценное стимулирование продаж--цінове стимулювання продаж--мерчандайзинг--поведение покупателей--поведінка покупців--мотивации дистрибьютеров товаров--мотивація дистриб'ютерів товарів--стимулирование торгового персонала--стимулювання торгового персоналу--неденежное стимулироваие персонала--негрошове стимулювання персоналу--электронная почта--електронна пошта--неценовые методи стимулирования продаж--нецінові методи стимулювання продаж--экономическая эффективность стимулирвания продаж--економічна ефективність стимулювання продаж
Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича