Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 330.341.(477)/Б61 Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна, Сигида, Любов Олексіївна Назва : Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2018 Кільк.характеристики :233, [7] с.: рис., табл. Примітки : Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233 ISBN, Ціна 978-617-673-690-5: 159.00, 165.00, грн УДК : 330.341.(477) ББК : 65.9(4УКР)29-2 Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації-- Управління-- Дослідження Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--розподіл продукції--маркетингова політика--стратегія розвитку підприємства--управління маркетинговими каналами--інноваційна продукція підприємства--оцінювання маргетингових каналів--відповідність маркетингових каналів--діагностика маркетингової політики--канали інноваційної продукції --конкурентні переваги Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу. Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сигида, Любов Олексіївна |