Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.(477)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна, Сигида, Любов Олексіївна
Назва : Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2018
Кільк.характеристики :233, [7] с.: рис., табл.
Примітки : Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233
ISBN, Ціна 978-617-673-690-5: 159.00, 165.00, грн
УДК : 330.341.(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації-- Управління-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--розподіл продукції--маркетингова політика--стратегія розвитку підприємства--управління маркетинговими каналами--інноваційна продукція підприємства--оцінювання маргетингових каналів--відповідність маркетингових каналів--діагностика маркетингової політики--канали інноваційної продукції --конкурентні переваги
Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сигида, Любов Олексіївна