Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Демчик С. Митна вартість: підходи що до визначення/ С. Демчик (стр.4-5)
Сокол М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України(/ М. Сокол (стр.5-8)
Бондарчук О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі/ О. Бондарчук (стр.8-9)
Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/ Н. Головкіна (стр.9-15)
Галіцин В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень/ В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко (стр.16-19)
Гладунов О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи/ О. Гладунов (стр.20-25)
Ковач О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики/ О. Ковач (стр.26-32)
Іванова Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні/ Л. Іванова (стр.33-38)
Ковальчук С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи/ С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха (стр.39-44)
Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/ О. Яшкіна (стр.45-48)
Бровченко В. Холістична парадигма маркетингу/ В. Бровченко (стр.49-50)
Пригожина А. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій/ А. Пригожина (стр.51-57)
Гардис фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету/ фон Дитрих Гардис (стр.58-60)
Едвардз Д. Саморегулювання бізнесу/ Д. Едвардз (стр.61-68)
Цікаві статті :
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Демчик, С.; Сокол, М.; Бондарчук, О.; Головкіна, Н.; Галіцин, В.; Гладунов, О.; Ковач, О.; Іванова, Л.; Ковальчук, С.; Яшкіна, О.; Бровченко, В.; Пригожина, Анжела; Гардис фон Дитрих; Едвардз, Джуліан; Дем'яненко, В.; Бастричев, В.; Потапенко, С.; Забурмеха, Є.