Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138:004.7](47/М93-484285 Автор(и) : Мхитарян, Сергей Владимирович Назва : Маркетинговая информационная система Вихідні дані : Москва: Эксмо, 2006 Кільк.характеристики :332, [4] с.: рис., табл. Колективи : Институт менеджмента МЭСИ Серія: Профессиональные издания для бизнеса Примітки : Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333 ISBN, Ціна 5-699-15048-Х: 40.00 грн УДК : 339.138:004.7](470) ББК : 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202 Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні системи Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--маркетинговый анализ--маркетинговий аналіз--прогнозирование товарооборота--прогнозування товарообігу--отрасли потребителей--галузі замовників--классификация товаров--класифікація товарів--эффективность рекламы--ефективність реклами Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Институт менеджмента МЭСИ |