Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Л. Рондяк (стр.1-6)
Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Н. Зілінська (стр.6-11)
Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Б. Космовський (стр.11-16)
Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Н. Котяхова (стр.17-21)
Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ В. Сарієнко, В. Чайченко (стр.22-26)
Кіщук Н. Формування усних прийомів на образно-графічному пізнавальному рівні/ Н. Кіщук (стр.27-30)
Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ В. Гречук (стр.31-35)
Бурлака С. Діти об'єднують Україну/ С. Бурлака (стр.36-39)
Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ О. Петрик (стр.39-43)
Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Л. Горбунова (стр.43-47)
Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ В. Дризлова (стр.48-51)
Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Я. Дробчак, І. Кутняк (стр.51-53)
Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ С. Бурлака (стр.54-59)
Голибард Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Є. Голибард (стр.61-62)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Рондяк, Л.; Зілінська, Н.; Космовський, Б.; Котяхова, Н.; Сарієнко, В.; Кіщук, Н.; Гречук, В.; Бурлака, С.; Петрик, О.; Горбунова, Л.; Дризлова, В.; Дробчак, Я.; Голибард, Є.; Чайченко, В.; Кутняк, І.