Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Предборський В. А. Тіньові владні утворення як гальмівний фактор суспільного розвитку/ В. А. Предборський (стр.7-16)
Ковальчук І. В. Оцінка вартості бізнесу: сучасні підходи та проблеми/ І. В. Ковальчук, О. С. Ущаповська (стр.17-23)
Барон І. Г. Інституціоналізація економічної безпеки у контексті захисту національних інтересів України/ І. Г. Барон (стр.24-32)
Носовський А. А. Аналіз податку на виведений капітал з економічної точки зору та його вплив на сферу послуг/ А. А. Носовський (стр.33-38)
Шморгун Л. Г. Аналіз галузевої інформації із застосуванням блокчейн-технологій з метою регулювання антропогенного навантаження на природоохоронні території/ Л. Г. Шморгун, В. П. Колеснікович (стр.39-49)
Муковіз В. С. Облік формування резервів в управлінні ризиками підприємства/ В. С. Муковіз, Ю. Ю. Гриценко (стр.49-54)
Попрозман О. І. Управління процесами організації виробничої діяльності підприємства/ О. І. Попрозман (стр.55-59)
Лалакулич М. Ю. Класифікація інформаційних ресурсів для обліково-аналітичного забезпечення моніторингу економічного потенціалу підприємства/ М. Ю. Лалакулич (стр.59-64)
Важинський Ф. А. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні/ Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук (стр.64-69)
Мусієнко В. Д. Формування стратегії економічного зростання вертикально-інтегрованої компанії/ В. Д. Мусієнко, Д. І. Полохало (стр.69-73)
Притуляк Н. М. Корпоративна культура: її вплив на фінансові результати та розвиток бізнесу/ Н. М. Притуляк, А. І. Боярчук (стр.74-81)
Чуприна Ю. А. Методологія інтеграції потенціалу стейкхолдерів до складу будівельного кластеру/ Ю. А. Чуприна (стр.81-87)
Дорошенко В. М. Економічний потенціал енергозбереження: сутність, структура та методи оцінки/ В. М. Дорошенко (стр.88-94)
Гаврилко Г. П. Організація забезпечення інформаційних потреб моніторингу економічного потенціалу підприємства/ Г. П. Гаврилко, Т. В. Гуштан, Ю. В. Підлипний (стр.95-99)
Дудзяк О. А. Влив агрохолдингів на розвиток сільських територій/ О. А. Дудзяк, І. І. Гуменюк (стр.100-105)
Чобаль Л. Ю. Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні/ Л. Ю. Чобаль (стр.105-109)
Тормосов Р. Ю. Ефективна взаємодія зі стейкхолдерами для сталого енергетичного розвитку територіальних утворень/ Р. Ю. Тормосов (стр.110-117)
Малахівська Г. В. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально-відповідального маркетингу/ Г. В. Малахівська (стр.117-125)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Предборський, В. А.; Ковальчук, І. В.; Барон, І. Г.; Носовський, А. А.; Шморгун, Л. Г.; Муковіз, В. С.; Попрозман, О. І.; Лалакулич, М. Ю.; Важинський, Ф. А.; Мусієнко, В. Д.; Притуляк, Н. М.; Чуприна, Ю. А.; Дорошенко, В. М.; Гаврилко, Г. П.; Дудзяк, О. А.; Чобаль, Л. Ю.; Тормосов, Р. Ю.; Малахівська, Г. В.; Ущаповська, О. С.; Колеснікович, В. П.; Гриценко, Ю. Ю.; Колодійчук, А. В.; Полохало, Д. І.; Боярчук, А. І.; Гуштан, Т. В.; Гуменюк, І. І.; Підлипний, Ю. В.