Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Євсейцева О. С., Волковинська П. С. Назва : Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 5. - С. 73-77: рис. (Шифр agsv/2019/5) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Аграрні підприємства-- Маркетинг-- Конкурентоспроможність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--конкурентне середовище--агропромисловий комплекс Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Волковинська, П. С. |