Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євсейцева О. С., Волковинська П. С.
Назва : Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 5. - С. 73-77: рис. (Шифр agsv/2019/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Аграрні підприємства-- Маркетинг-- Конкурентоспроможність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--конкурентне середовище--агропромисловий комплекс
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Волковинська, П. С.