Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658/М27
Автор(и) : Карпенко Н. В., Макарова М. В., Педченко Н. С., Перебийніс В. І.
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учб. літ., 2019
Кільк.характеристики :251, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 238-250. - Авт. зазначено на 5-7 с.
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2: 175.00 грн
УДК : 339.138:658
ББК : 65.291-3
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): капітал машинобудівних підприємств--медицинські центри--маркетинг персоналу--конкуреноспроможність аграрних підприємств--лобіювання--маркетинг туристичного підприємства--інтернет-маркетинг--бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг--маркетинговий менеджмент--маркетингове управління персоналом--управління маркетинговими ризиками--управління товарними потоками--маркетингова освіта--ринок освітніх послуг--холістичний маркетинг
Анотація: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Карпенко, Н. В. \ред.\