Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138:334.716](/М27-566069 Автор(и) : Яковлєв, Анатолій Іванович, Ларка, Микола Іванович, Сударкіна, Світлана Петрівна, Кобєлєв, Валерій Миколайович Назва : Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. Вихідні дані : Київ: Кондор, 2019 Кільк.характеристики :500, [4] с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. ISBN, Ціна 978-617-7729-58-6: 435.00 грн УДК : 339.138:334.716](075.8) ББК : 65.290-2я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Промислові підприємства Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток промислового маркетингу--стратегії промислового маркетингу--ринок промислових товарів--маркетингова діяльність--маркетингові дослідження--конкуренція промислових товарів--сегментування ринку--попит товарів--потреби у промисловій продукції--закупівля промислових товарів--товарна політика--цінова політика--управління розподілом--збут готової продукції--регулювання збутових запасів--маркетингові комунікації--виставкова діяльність--реклама продукції--ефективність маркетингової діяльності Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" |