Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/Д 81 Автор(и) : Дудла І.О. Назва : Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посібник Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007 Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл. Примітки : Реком. покажч.: с. 210-213 ISBN, Ціна 978-966-364-451-6: 033.60 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.42я73 Предметні рубрики: Економіка торгівлі Товарознавство Географіч. рубрики: Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів. Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |