Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комова, Марія Василівна, Пелещишин, Андрій Миколайович
Назва : Соціокомунікаційні ресурси культурної інформації у моделюванні мислення і поведінки споживачів інформації
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 4. - С. 92-101 (Шифр bdin/2019/4)
Примітки : Текст англ. - Бібліогр.: с. 101
Предметні рубрики: Інформаційні ресурси-- Споживачі інформації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурна інформація--теорія мемів--документальна інформація--фактологічна інформація--комунікаційна взаємодія
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пелещишин, Андрій Миколайович