Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Комова, Марія Василівна, Пелещишин, Андрій Миколайович Назва : Соціокомунікаційні ресурси культурної інформації у моделюванні мислення і поведінки споживачів інформації Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 4. - С. 92-101 (Шифр bdin/2019/4) Примітки : Текст англ. - Бібліогр.: с. 101 Предметні рубрики: Інформаційні ресурси-- Споживачі інформації Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурна інформація--теорія мемів--документальна інформація--фактологічна інформація--комунікаційна взаємодія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пелещишин, Андрій Миколайович |