Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таран-Лала О. М., Зось-Кіор М. В., Андрусенко М. М.
Назва : Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 7. - С. 18-23 (Шифр agsv/2020/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позитивний імідж--невідчутний імідж--зовнішній імідж--ділова репутація--торгівельна марка
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М.