Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Таран-Лала О. М., Зось-Кіор М. В., Андрусенко М. М. Назва : Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 7. - С. 18-23 (Шифр agsv/2020/7) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позитивний імідж--невідчутний імідж--зовнішній імідж--ділова репутація--торгівельна марка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М. |