Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фаізова С. О., Фаізова О. Л., Гуцалова В. І.
Назва : Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2020. - N 4. - С. 36-40 (Шифр efpr/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж --Україна
Підприємства-- Конкуренція (екон.) --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--інвестиційна привабливість--збалансована система показників
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фаізова, О. Л.; Гуцалова, В. І.