Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Проскурніна Н. Назва : Штучний інтелект у маркетинговій діяльності Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020. - N 4. - С. 129-140 (Шифр ztef/2020/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Цифрові технології-- Розвиток Маркетинг-- Штучний інтелект Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація споживачів--машинне навчання--функції маркетингу--генерація контенту--трансформаційні процеси Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |