Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138-024.13(04/К44-637702 Автор(и) : Кислюк Л. В. Назва : Стратегічний маркетинг : конспект лекцій . -2-ге вид. Вихідні дані : Київ: Кондор, 2020 Кільк.характеристики :171, [1] с.: рис., табл. Примітки : Літ.: с. 170-171 ISBN, Ціна 978-617-7939-14-5: 140.00 грн УДК : 339.138-024.13(042.3) ББК : 65.42 Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегії Географіч. рубрики: Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |