Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20 Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна Назва : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб. Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2004 Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Примітки : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153 ISBN, Ціна 969-8556-06-02: 19.50 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.421-86я73 Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського |