Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 025:027.022](73)/К65 Автор(и) : Борхард, Петер, Флодель, Шарлотта, Мильц, Михаэль, Райнхардт, Клаус Назва : Концепция маркетинга для публичных библиотек Вихідні дані : Москва: Библиомаркет, 1993 Кільк.характеристики :143, [1] с Серія: Маркетинг некоммерческих организаций Ціна : 28000 крб. УДК : 025:027.022](73) ББК : 78.34(7СПО) Предметні рубрики: Публічні бібліотеки-- Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові бібліотеки--массовые библиотеки--библиотечный маркетинг--бібліотечний маркетинг--маркетинговая концепция--маркетингова концепція Анотація: Книга посвящена некомерческому маркетингу - новой концепции бизнеса, ставящей в центр рынок и его законы. Примірники :БГ(1) Вільні : БГ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхардт, Клаус; Ястребова, Е. М. \пер.\ |