Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 025:027.022](73)/К65
Автор(и) : Борхард, Петер, Флодель, Шарлотта, Мильц, Михаэль, Райнхардт, Клаус
Назва : Концепция маркетинга для публичных библиотек
Вихідні дані : Москва: Библиомаркет, 1993
Кільк.характеристики :143, [1] с
Серія: Маркетинг некоммерческих организаций
Ціна : 28000 крб.
УДК : 025:027.022](73)
ББК : 78.34(7СПО)
Предметні рубрики: Публічні бібліотеки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові бібліотеки--массовые библиотеки--библиотечный маркетинг--бібліотечний маркетинг--маркетинговая концепция--маркетингова концепція
Анотація: Книга посвящена некомерческому маркетингу - новой концепции бизнеса, ставящей в центр рынок и его законы.
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхардт, Клаус; Ястребова, Е. М. \пер.\