Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 2 Цікаві статті : Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу (стр.4-10) Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.18-22) Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/ Н Головкіна (стр.27-33) Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку/ Т. Старицький, О. Старицька (стр.34-38) Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань/ С. Романюха (стр.39-43) Ткаченко Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.44-49) Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія/ К. Антонюк (стр.50-55) Полонець В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України/ В. Полонець (стр.56-60) Пилипчук В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній/ В. Пилипчук (стр.61-67) Хамідова А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази/ А. Хамідова (стр.68-69) Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку (стр.70-71) Цікаві статті : Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лилик, І.; Головкіна Н; Старицький, Т.; Романюха, С.; Ткаченко, Т.; Антонюк, К.; Полонець, В.; Пилипчук, В.; Хамідова, А.; Старицька, О.; Дупляк, Т. |