Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Зав'ялова Г.В. Практика оподаткування транспортного засобу/ Г. В. Зав'ялова (стр.8-9)
Яковлева М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні/ М. Яковлева (стр.10-11)
Сокол М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні/ М. Сокол (стр.11-16)
Омельчук О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах/ О. Омельчук (стр.17-20)
Масієнко Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами/ Ю. Масієнко (стр.21-22)
Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України/ Р. Раупов (стр.23-27)
Гаврилова І. Ринок косметики: сегментація перемагає/ І. Гаврилова (стр.30-31)
Ажнюк Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей/ Ю. Ажнюк, І. Чучка (стр.32-35)
Шумейко В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств/ В. Шумейко (стр.36-39)
Гладунов О. Регіональний аспект інноваційної діяльності/ О. Гладунов (стр.40-43)
Добривечір А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень/ А. Добривечір (стр.44-45)
Дочинець Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області/ Н. Дочинець (стр.46-51)
Пилипчук В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу/ В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик (стр.52-59)
Цікаві статті :
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Зав'ялова, Г. В.; Яковлева, М.; Сокол, М.; Омельчук, О.; Масієнко, Ю.; Раупов, Р.; Гаврилова, І.; Ажнюк, Ю.; Шумейко, В.; Гладунов, О.; Добривечір, А.; Дочинець, Н.; Пилипчук, В.; Чучка, І.; Примак, Т.; Лилик, І.