Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 027.54(477-25)/Н35 Автор(и) : Воскобойнікова-Гузєва О. В., Затока Л. П. Назва : Маркетинговий підхід до формування науково-інформаційного ресурсу Національної бібліотеки Колективи : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Національна академія наук України, Асоціація бібліотек України Місце публікування : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К.: НБУВ, 2001. - Вип. 7. - С. 106-112. - ISBN 966-02-2115-0 (Шифр 027.54(477-25)/Н35-123464). - ISBN 966-02-2115-0 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 027.54(477-25) ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1 Предметні рубрики: Національні бібліотеки-- Бібліографічно-інформаційні ресурси Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Онищенко, О.С. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Додонов, О. Г. \ред.\; Гриша, С. М. \ред.\; Затока, Л. П.; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Національна академія наук України; Асоціація бібліотек України |