Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсар В. М., Шкіль Л. Л., Слюсар М. В.
Назва : Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект
Місце публікування : Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - N 2(90). - С. 104-112 (Шифр vzfi/2021/2)
Предметні рубрики: Інформаційне суспільство-- Реклама --Житомир, місто (Житомирська область)
Географіч. рубрики: Житомир, місто (Житомирска область)-- Інформаційне суспільство-- Реклама
Анотація: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.