Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М47
Автор(и) : McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basing marketing. A global-managerial approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :XXVI, 833, I-22, G-13 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 15.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--глобальна економіка--роль маркетингу у фірмі--сегментація ринку--маркетингове середовище--ділові клієнти--управління продуктами--замовник з логістики та дистрибуції--маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.