Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/С56 Автор(и) : Churchill, Gilbert A., Peter, J. Paul Назва : Marketing. Creating value for custormers Вихідні дані : Burr Ridge, Ill.; Boston, Mass.; Sydney, Aust.: Irwin, 1995 Кільк.характеристики :XXXIII, 703 с.: ill. Примітки : Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 ISBN, Ціна 0-256-12539-2: 40.00 грн ISBN, Ціна 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions): Б.ц. УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імпульсивна купівельна поведінка--продавці--атмосфера магазину--стимулювання продажів--торговий центр--методи опитування Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Peter, J. Paul |