Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.5(075.8)/H64
Автор(и) : Hill, Charles W. L.
Назва : International business. Competing in the global marketplace . -2nd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, McGraw-Hill, 1998
Кільк.характеристики :XX, 630 с.: il.
Примітки : Текст: англ. - Gloss.: p. 605-611. - Ind.: p. 613-630
ISBN, Ціна 0-256-27053-8: 15.00 грн
УДК : 339.5(075.8)
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний бізнес-- Менеджмент --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бізнес--міжнародний бізнес підприємств--інвестиційне середовище--політична економія міжнародної торгівлі--глобальна валютна система--ринок капіталу--глобальне виробництво
Анотація: By focusing on managerial implications, this text presents a critical in-depth look at international business. Students learn to assess the special roles of global business' various functions while gaining exposure to the disciplines strategies and structures. Theories, presented in a clear and interesting manner, heighten students' interest. Insightful and colorful pedagogical features such as the Country Focus Boxes and real world cases serve to reinforce and improve student mastery of the chapter material.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича