Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378.1/П 84 Автор(и) : Дубасенюк О.А., Антонова О.Є., Вітвицька С.С., Сидорчук Н.Г., Спірін О.М., Якса Н.В. Назва : Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006 Кільк.характеристики :322 с.: табл. ISBN, Ціна 966-8456-83-9: 025.00 грн УДК : 378.1 ББК : 74.580 Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічна-- Підготовка майбутніх учителів Освіта зарубіжних країн --США --Франція --Англія Географіч. рубрики: Зміст : Концептуальні моделі педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк. Тенденції розвитку національних освітніх систем/ М. М. Осадчий, О. М. Спірін. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/ Н. Г. Сидорчук. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/ С. С. Вітвицька. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/ О. А. Дубасенюк. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/ О. Є. Антонова. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/ С. Л. Яценко. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/ Н. В. Якса. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур/ В. О. Калінін. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту/ Ю. О. Костюшко. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя/ В. М. Єремєєва. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту/ О. М. Спірін. Анотація: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. |