Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.1/П 84
Автор(и) : Дубасенюк О.А., Антонова О.Є., Вітвицька С.С., Сидорчук Н.Г., Спірін О.М., Якса Н.В.
Назва : Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006
Кільк.характеристики :322 с.: табл.
ISBN, Ціна 966-8456-83-9: 025.00 грн
УДК : 378.1
ББК : 74.580
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічна-- Підготовка майбутніх учителів
Освіта зарубіжних країн --США --Франція --Англія
Географіч. рубрики:
Зміст : Концептуальні моделі педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк. Тенденції розвитку національних освітніх систем/ М. М. Осадчий, О. М. Спірін. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/ Н. Г. Сидорчук. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/ С. С. Вітвицька. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/ О. А. Дубасенюк. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/ О. Є. Антонова. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/ С. Л. Яценко. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/ Н. В. Якса. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур/ В. О. Калінін. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту/ Ю. О. Костюшко. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя/ В. М. Єремєєва. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту/ О. М. Спірін.
Анотація: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.