Назва журналу :Маркетинг в Україні -2009р.,N 3 Цікаві статті : Дубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень/ І. Дубинский (стр.11-13) Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки/ М. Окландер (стр.14-20) Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах/ А. Федорченко (стр.24-29) Київський міжнародний фестиваль реклами (стр.33-35) Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/ О. Таранська (стр.37-38) Лилик І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу/ І. Лилик, О. ВолянськаМ. Магдік (стр.39-41) Міненко М. Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні/ М. Міненко (стр.42-49) Іванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства/ Л. Іванова (стр.50-56) Кирилова О. Маркетинг на ринку туристичних послуг/ О. Кирилова (стр.57-59) Кулицький С. Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні/ С. Кулицький (стр.60-64) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Дубинский, І.; Окландер, М.; Федорченко, А.; Таранська, О.; Лилик, І.; Міненко, М.; Іванова, Л.; Кирилова, О.; Кулицький, С.; Волянська, О.; Магдік, М. |