Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075)/М12 Автор(и) : McCarthy, Edmund Jerome, Perreault, William D. Назва : Basic Marketing : a Global-Managerial Approach . -12th ed. Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996 Кільк.характеристики :[894] p. pag. var.: ill. Серія: The Irwin Series in Marketing Примітки : ІРЦ "Вікно в Америку" ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 015.00 грн УДК : 339.138(075) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент Географіч. рубрики: Анотація: [The fundamentals of marketing]. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Perreault, William D. |