Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/М27
Автор(и) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич
Назва : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :392, [4] с.: табл.
Колективи : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет
Примітки : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374
ISBN, Ціна 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет