Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.48(075.8)/М27 Автор(и) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич Назва : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл. Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009 Кільк.характеристики :392, [4] с.: табл. Колективи : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет Примітки : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374 ISBN, Ціна 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн УДК : 338.48(075.8) ББК : 65.433я73 Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет |