Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/М84 Автор(и) : Мостенська, Тетяна Леонідівна Назва : Основи маркетингу : навч. посібник Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006 Кільк.характеристики :240 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет харчових технологій Примітки : Літ.: с. 237 ISBN, Ціна 966-8254-42-3: 40.00, 35.00, грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Теорія Географіч. рубрики: Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій |