Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075)/S94 Автор(и) : Sudman, Seymour, Blair, Edward Назва : Marketing Research : a Problem-Solving Approach Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1998 Кільк.характеристики :XLI, 737 p.: ill. + 1 эл. гиб. диск Серія: The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing Примітки : Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ІРЦ "Вікно в Америку" ISBN, Ціна 0-07-913670-2: 040.00 грн УДК : 339.138(075) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження Географіч. рубрики: Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way]. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Blair, Edward |