Назва журналу :Маркетинг в Україні -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/ А. Павленко (стр.4-9)
Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/ М. Чурилов (стр.18-20)
Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/ О. Зозульов (стр.21-23)
Бєлявцев М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств/ М. Бєлявцев, М. Беспята (стр.24-26)
Данніков О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю/ О. Данніков (стр.27-31)
Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/ А. Шаргородський (стр.32-33)
Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/ О. Ткачук (стр.34-39)
Спываковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку/ Т. Спываковська (стр.40-44)
Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/ В. Стадніченко, А. Цибулько (стр.45-49)
Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку/ О. Гавриш, О. Старченко (стр.50-53)
Бровченко В. Технологічні інновації для роздрібних мереж/ В. Бровченко (стр.54-56)
Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/ С. Ковальчук, І. Слободян (стр.57-59)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Павленко, А.; Чурилов, М.; Зозульов, О.; Бєлявцев, М.; Данніков, О.; Шаргородський, А.; Ткачук, О.; Спываковська, Т.; Стадніченко, В.; Гавриш, О.; Бровченко, В.; Ковальчук, С.; Беспята, М.; Цибулько, А.; Старченко, О.; Слободян, І.