Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.050.24я73/М 27 Автор(и) : Азарян О.М., Баширов І.Х., Воробйов Б.З., Жаболенко М.В. Назва : Маркетинг: принципи і функції : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов. Вихідні дані : К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; К.: Студцентр, 2001 Кільк.характеристики :320 с Примітки : Бібліогр.: с.316-319 ISBN, Ціна 966-7530-15-9: 018.45 грн ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція. Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1) Вільні : ФОНД(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\ |