Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49 Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010 Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл. Серія: Альма-матер Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270 ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8) ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1) Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |