Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/P47
Автор(и) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C.
Назва : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002
Кільк.характеристики :XXVI, 582 p.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-241064-7: 065.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Географіч. рубрики:
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.